Wat kost DSDraw en is dat een eenmalige prijs?

Hoe aankopen, registreren enz.

Wat kost DSDraw en is dat een eenmalige prijs?

Berichtdoor admin » Za 06 Sep 2008, 15:35

De aankoopprijs van DSDraw is momenteel €55 (prijswijzigingen zijn voorbehouden). Daarvoor krijgt u een gebruikerslicentie voor het gebruik van de software. De software kan u downloaden vanop onze website (zie aldaar). Op deze licentie geven wij u een 3 jaar durende garantie. Wat dus betekent dat als u pc-problemen zou hebben, waardoor de software niet meer zou werken zoals het hoort, u binnen de 3 kalenderjaren te rekenen vanaf de aanschaf van de licentie (de datum van uw betaling geldt als begindatum) recht heeft op een gratis vervanging van de software. Vanaf de dag van uw betaling plus 3 jaar en 1 dag, zal u een nieuwe licentie dienen aan te schaffen aan de dan geldende verkoopprijs. Uiteraard staat het u desgevallend vrij dit al dan niet te beslissen.
Gebruikers-avatar
admin
Beheerder

Re: Wat kost DSDraw en is dat een eenmalige prijs?

Berichtdoor Steven De Groot » Do 14 Okt 2010, 09:41

Ik heb een probleem betreffende programma Digital Soccer Draw. Ik krijg melding dat proefperiode verlopen is en kan derhalve niks meer opslaan. Nochtans heb ik vorig jaar licentie aangekocht en werk ik nog steeds vanop zelfde PC. Is er hier een oplossing voor aub? Mvg, Steven
Steven De Groot

Berichtdoor admin » Do 14 Okt 2010, 09:45

Dag Steven,

Je kan de code opnieuw aanvragen via contact@homeware.be

Gelieve de helpfile te raadplegen.

Sportieve groeten,

Homeware Team

Steven De Groot schreef:Ik heb een probleem betreffende programma Digital Soccer Draw. Ik krijg melding dat proefperiode verlopen is en kan derhalve niks meer opslaan. Nochtans heb ik vorig jaar licentie aangekocht en werk ik nog steeds vanop zelfde PC. Is er hier een oplossing voor aub? Mvg, Steven
Gebruikers-avatar
admin
Beheerder

Berichtdoor Tjane » Do 16 Dec 2010, 17:16

Beste Frank,

Sinds kort ondervind ik wat problemen met DS. Ik slaag er niet langer in om mijn tekeningen op te slaan op mijn computer.
T'is te zeggen, ik volg de correcte procedure "opslaan" of "opslaan als", maar kan de tekeningen achteraf niet meer terug vinden op mijn PC
wanneer ik ze wil toevoegen in een Word-documentje...
Enig idee waaraan dit zou kunnen liggen?

Mvg, Christiaan Adelaere
Tjane

Berichtdoor admin » Vr 17 Dec 2010, 10:13

Tjane schreef:Beste Frank,

Sinds kort ondervind ik wat problemen met DS. Ik slaag er niet langer in om mijn tekeningen op te slaan op mijn computer.
T'is te zeggen, ik volg de correcte procedure "opslaan" of "opslaan als", maar kan de tekeningen achteraf niet meer terug vinden op mijn PC
wanneer ik ze wil toevoegen in een Word-documentje...
Enig idee waaraan dit zou kunnen liggen?

Mvg, Christiaan Adelaere

Dag Christiaan,

De bestandsnaam die je invult en de plaats waar je de tekening opslaat (opslaan als) is van belang om achteraf uw tekening terug te vinden.

Groetjes,

Homeware Team
Gebruikers-avatar
admin
Beheerder

Berichtdoor Kurt Gladines » Di 06 Sep 2016, 05:21

Kan ik een kortingscode krijgen omdat ik deelnemer ben aan de cursus 'Initiator C Voetbal'?
Ik heb ondertussen al wel een aanvraag voor een licentie voor DSD gedaan en heb al een bevestigingsmail gekregen met de betalingsinfo.
Kurt Gladines

Berichtdoor andrevanderpoorten » Ma 13 Nov 2017, 16:17

beste ,

ik zou willen overgaan tot het betalen van de licentie wat staat er mij te doen ? met vriendelijke groet ,
andrevanderpoorten

Terug naar Aankoop