Pagina 1 van 1

Ik krijg een foutmelding als ik probeer te ontgrendelen?

BerichtGeplaatst: Za 20 Sep 2008, 08:21
door admin
Indien u de ontgrendelingscode foutief hebt ingeplakt krijgt u onderstaande melding.

Afbeelding

Dit scherm geeft aan dat er een fout in de code zit (onvolledig gecopieerd of foutief overgetikt), maar kan ook aangeven dat er meerdere versies van Digital Soccer Draw aanwezig zijn op uw PC. De software werkt NIET als er meerdere versies op dezelfde PC aanwezig zijn.

Verwijder in dit geval de overtollige versies.

Deze foutmelding krijgt u ook als de registratie en de ontgrendeling op verschillende PC’s gebeurd zou zijn. Dan verwijdert u de software van uw PC, downloadt hem opnieuw, installeert en registreert opnieuw en verzendt het registratieformulier zoals hierboven beschreven.

Wij checken dan na of u reeds betaald heeft en u krijgt tot 3 jaar na uw aankoop gratis een nieuwe ontgrendelingscode bezorgd. Na deze 3 jaar kunnen we u helaas deze garantie niet meer bieden. U zal dan desgewenst een nieuw abonnement moeten betalen.

Re: Ik krijg een foutmelding als ik probeer te ontgrendelen?

BerichtGeplaatst: Za 16 Okt 2010, 10:04
door Geert Debacker
Hallo,
Ik heb een ontgrendelingscode gekregen en snap echt niet waarom hij die foutmelding geeft.Heb geprobeerd om bovenvermelde instructie's te volgen maar via configuratiescherm, software en DS Draw krijgt ik dan de melding dat DS DRAW uninstall niet bestaat , kan het dus ook niet verwijderen en herinstalleren.
Kan je mij hiermee helpen ?
Grtz
Geert

Re: Ik krijg een foutmelding als ik probeer te ontgrendelen?

BerichtGeplaatst: Za 16 Okt 2010, 14:38
door admin
Dag Geert,

Klik op onderstaande link en daar staat duidelijk beschreven hoe je de software kan ontgrendelen.

viewtopic.php?f=14&t=23&p=663&hilit=ontgrendelen#p23

De ontgrendelingscode werkt enkel op de PC waarvan u de code hebt aangevraagd. Ook wanneer je de PC achteraf hebt geformatteerd dient u een nieuwe code aan te vragen.

Sportieve groeten,

Homeware Team