username en password.

Alles over het installeren van Digital Soccer Draw.

username en password.

Berichtdoor admin » Za 20 Sep 2008, 08:51

Na het ontvangen van een nieuwe ontgrendelingscode heb , blijven uw username en password onveranderd.

De ontgrendelingscode en de username/password-combinatie staan totaal los van mekaar. Als u een nieuwe ontgrendelingscode ontvangt, blijven uw username en password ongewijzigd.
Gebruikers-avatar
admin
Beheerder

Re: username en password.

Berichtdoor Billieturf1 » Di 17 Jul 2012, 09:53

Beste,

Ik heb mezelf reeds vorig jaar ingelogd, maar ondertussen ben ik mijn username en paswoord vergeten. Kunt u mij via enige manier helpen mij opnieuw in te loggen aub.

Alvast bedankt,

Jo
Billieturf1

Berichtdoor admin » Di 17 Jul 2012, 15:13

Billieturf1 schreef:Beste,

Ik heb mezelf reeds vorig jaar ingelogd, maar ondertussen ben ik mijn username en paswoord vergeten. Kunt u mij via enige manier helpen mij opnieuw in te loggen aub.

Alvast bedankt,

Jo

Beste,

Ik begrijp je probleem helaas niet.
Je post hier op het forum onder je username en je meldt ons dat je je username en paswoord vergeten bent?

Waar is hier de logica?

Met sportieve groeten,

Het Homeware Team.
Gebruikers-avatar
admin
Beheerder

Berichtdoor Billieturf1 » Di 17 Jul 2012, 17:25

Beste,

Ik heb mij met een nieuwe username moeten inloggen uiteraard, aangezien je via het forum enkel berichten kunt sturen indien je een username hebt.
Maw de username die ik nu gebruik heb ik enkel aangemaakt om u bovenstaande vraag te stellen (aangezien ik mij oude username en paswoord kwijt ben) en kan ik geen gebruik maken van bijvoorbeeld oefenstof ed aangezien ik hiervoor niet betaalt heb.

Met mijn oude username heb ik wel lidgeld betaalt die nog geldig was tot eind 2013 dacht ik...
Terugkomende op mijn probleem, kunt u mijn oude username en/of paswoord terugvinden met bv mijn emailadres?

Mvg,

Jo
Billieturf1

Berichtdoor admin » Wo 18 Jul 2012, 13:59

Billieturf1 schreef:Beste,

Met mijn oude username heb ik wel lidgeld betaalt die nog geldig was tot eind 2013 dacht ik...

Mvg,

Jo

Beste,

Kunt u het nummer van uw bestelling waarvoor het lidgeld betaald is eens doorgeven - dan kunnen we het nodige doen.

Met sportieve groeten,

Het Homeware team.
Gebruikers-avatar
admin
Beheerder

Berichtdoor vvhoutem » Wo 30 Sep 2015, 15:27

Ik heb mij net hier aangemeld en heb gisteren een bestelling en betaling via internet gedaan voor soccer draw, maar tot hiertoe heb ik nog geen reactie gehad en kan ik ook geen bestanden ervan opslaan. Dus deze is nog niet actief, hoe kan ik soccer draw actief maken.
Mvg Pascal
vvhoutem

Terug naar Installatie