Hergebruik

Vergeet het nummer van de upgeloade oefenstof niet mee te geven.

Hergebruik

Berichtdoor bendleys » Vr 26 Mrt 2010, 09:35

Hey ,

Ik heb geen probleem om eventueel mijn trainingen hier te zetten zoals ik reeds doe op andere site's,maar nu zie ik dat er iemand is die mijn trainingen gebruikt onder zijn naam en dat vind ik dan persoonlijk minder leuk. :?

Veel succes nog met de trainingen.

Kelly
bendleys

Re: Hergebruik

Berichtdoor admin » Vr 26 Mrt 2010, 11:24

bendleys schreef:Hey ,

Ik heb geen probleem om eventueel mijn trainingen hier te zetten zoals ik reeds doe op andere site's,maar nu zie ik dat er iemand is die mijn trainingen gebruikt onder zijn naam en dat vind ik dan persoonlijk minder leuk. :?

Veel succes nog met de trainingen.

Kelly

Dag Kelly,

Daar ben ik volledig mee akkoord. Wil me het nummer even doorgeven en ik zal ze verwijderen. Wij hebben hier natuurlijk geen controle op. Ik zal ook de persoon een e-mail sturen om hem te vragen om dit in de toekomst niet meer te doen.

Wil deze training die ik zal verwijderen dan zelf UPLOADEN a.u.b.

Sportieve groeten en alvast bedankt,

Homeware Frank
Gebruikers-avatar
admin
Beheerder

Berichtdoor bdc » Di 30 Mrt 2010, 14:19

Frank
Techniektraining 269 geplaatst door trainer 45 is een kopie van een van mijn techniektrainingen .
Ik heb de heer trainer 45 via insite mailbox (gebruikerspaneel) gevraagd dit niet meer te doen helaas geen antwoord

He trainer 45

Ik stel vast dat je kopie van mijn trainingen nr 269 online geplaatst hebt button techniektrainingen .
Dit is niet fair .

Sportieve groeten
Benjamin
Laatst gewijzigd door bdc op Wo 31 Mrt 2010, 06:27, in totaal 2 keer gewijzigd.
bdc

Berichtdoor admin » Di 30 Mrt 2010, 16:25

bdc schreef:Frank
Techniektraining 269 geplaatst door trainer 45 is een kopie van een van mijn techniektrainingen .
Ik heb de heer trainer 45 via insite mailbox (gebruikerspaneel) gevraagd dit niet meer te doen helaas geen geantwoord

He trainer 45

Ik stel vast dat je kopie van mijn trainingen nr 269 online geplaatst heb button techniektrainingen .
Dit is niet fair .

Sportieve groeten
Benjamin

Benjamin,

Ik heb deze verwijderd.

Sportieve groeten,

Homeware Frank
Gebruikers-avatar
admin
Beheerder

Terug naar Uw mening over de online oefenstof