Hoe start ik Digital Soccer Draw?

Alles over de werking van Digital Soccer Draw.

Hoe start ik Digital Soccer Draw?

Berichtdoor admin » Do 11 Sep 2008, 15:10

Na installatie verschijnt er een Digital Soccer Draw-icoontje op uw desktop/bureaublad.

Afbeelding

Door het dubbelklikken op dit icoontje op uw desktop, wordt Digital Soccer Draw opgestart.
Eerst krijgt u een splash-screen te zien (zie venster onderaan). D.w.z dat de software wordt geladen.

Afbeelding

Indien u nog in de proefperiode zit zal een venster tevoorschijn komen met het aantal dagen dat de proefperiode nog loopt. Dit vanaf de eerste dag en de eerste maal dat u Digital Soccer Draw installeert. Indien de proefperiode van 21 dagen is verstreken krijgt u onderstaand venster te zien.

Afbeelding

Klik op “OK” en u krijgt de hoofdpagina te zien van de software waarbij sommige knoppen niet meer actief zijn. (zie onderstaand venster). Meer uitleg hoe u de software moet aankopen om alle functies terug actief te plaatsen, vindt u verder in deze help-file.

Afbeelding
Gebruikers-avatar
admin
Beheerder

Re: Hoe start ik Digital Soccer Draw?

Berichtdoor StijnV » Di 10 Mei 2011, 19:56

Is het mogelijk dat ik met de proefversie geen afbeeldingen kan plakken / kopiëren naar een word document?
StijnV

Berichtdoor admin » Wo 11 Mei 2011, 11:45

StijnV schreef:Is het mogelijk dat ik met de proefversie geen afbeeldingen kan plakken / kopiëren naar een word document?

Beste Stijn,

Neen, ook met de proefversie moet dit lukken.

Ga even naar onderstaande link.

Sportieve groeten,

Frank

viewtopic.php?f=14&t=58
Gebruikers-avatar
admin
Beheerder

Berichtdoor kanita » Di 16 Dec 2014, 07:50

hallo , ik heb mijn soccerdraw opnieuw moeten instaleren, ok dat is mij gelukt. maar ik heb een oefening opgeslagen en vindt die niet meer terug. wat moet ik doen ik heb soccer draw paar keer verwijdert en terug geinstaleerd en hij slaagt de oefening op bij tekeningen maar ik vind hem niet in de map tekeningen. kan mij iemand helpen a u b.
Get 70-336 - actual tests for test king and 1z0-102 - braindumps - study with 100% callutheran.edu guaranteed. Our high quality fcc prepares you well before www.pittstate.edu in the final exams
kanita

Berichtdoor admin » Wo 17 Dec 2014, 19:14

Beste,

Indien je uw tekeningen hebt opgeslagen op uw C:/ en je hebt uw PC opnieuw geformatteerd dan bent u natuurlijk al uw tekeningen en oefenstof kwijt.

Uw tekeningen worden opgeslagen waar jij zelf wil. DIt kan je testen door een tekening te maken en op te slaan op uw bureaublad.

Sportieve groeten,

Homeware team
Gebruikers-avatar
admin
Beheerder

Terug naar De software