Hoe moet ik de software ontgrendelen?

Alles over de werking van Digital Soccer Draw.

Hoe moet ik de software ontgrendelen?

Berichtdoor admin » Do 11 Sep 2008, 15:25

Klik in het hoofdmenu op “ONTGRENDELEN”

Afbeelding

Klik op de afbeelding (bal). Indien het programma reeds is geregistreerd krijgt u onderstaand venster te zien.

Afbeelding

Dit betekent dat u gewoon kan werken met Digital Soccer Draw.

Zoniet krijgt u het ontgrendelformulier te zien. Knip en plak uw ontgrendelingscode die u van ons heeft ontvangen en klik op “Ontgrendelingsbestand aanmaken”. Het wordt sterk afgeraden om de code zelf over te tikken; de kans op fouten bij het overtikken is zeer groot! Het programma zal dan niet functioneren.

Afbeelding

Sluit het venster met “OK”. Indien de code correct werd ingevoerd krijgt u de volgende melding:

Afbeelding

Sluit het programma volledig af en start het opnieuw door op het icoontje op uw desktop/bureaublad te klikken. Alle knoppen moeten nu actief zijn en uw software is nu levenslang ontgrendeld (zie onderstaand venster).

Afbeelding

Indien u de code foutief hebt ingeplakt krijgt u onderstaande melding. Probeer het opnieuw.

Afbeelding

Dit scherm geeft aan dat er een fout in de code zit (onvolledig gecopieerd of foutief overgetikt), maar kan ook aangeven dat er meerdere versies van Digital Soccer Draw aanwezig zijn op uw PC. De software werkt NIET als er meerdere versies op dezelfde PC aanwezig zijn.

Verwijder in dit geval de overtollige versies.

Deze foutmelding krijgt u ook als de registratie en de ontgrendeling op verschillende PC’s gebeurd zou zijn. Dan verwijdert u de software van uw PC, downloadt hem opnieuw, installeert en registreert opnieuw en verzendt het registratieformulier zoals hierboven beschreven.

Wij checken dan na of u reeds betaald heeft en u krijgt tot 3 jaar na uw aankoop gratis een nieuwe ontgrendelingscode bezorgd. Na deze 3 jaar kunnen we u helaas deze garantie niet meer bieden. U zal dan desgewenst een nieuw abonnement moeten betalen.
Gebruikers-avatar
admin
Beheerder

Re: Hoe moet ik de software ontgrendelen?

Berichtdoor danckys » Ma 16 Nov 2009, 16:07

HET WERKT NIET BIJ MIJ MIJN HARDE SCHIJF IS STUK GEGAAN EN ZIT ER EEN ANDER IN WAT MOET IK NU DOEN ?
danckys

Re: Hoe moet ik de software ontgrendelen?

Berichtdoor Homeware Frank » Ma 16 Nov 2009, 18:50

Geachte,

Klik op deze link

viewtopic.php?f=16&t=69&p=69&hilit=code#p69

Sportieve groeten,

Homeware Frank
Gebruikers-avatar
Homeware Frank

Terug naar De software