Ik heb mijn PC laten repareren. Wat nu?

Alles over het installeren van Digital Soccer Draw.

Ik heb mijn PC laten repareren. Wat nu?

Berichtdoor admin » Za 20 Sep 2008, 08:47

Indien u uw PC moest laten repareren/ of vervangen door een nieuwe en u hebt dus eerst een kopie van DSDraw en uw bestanden gemaakt op een externe schijf, kan het zijn dat het programma toch niet meer werkt. Hoe komt dat?

DSDraw kan niet zonder gevolgen gekopieerd worden; het is immers een pc-uniek programma. Bij de installatie dient u de gebruikerslicentie goed te keuren. Daarin staat onder andere vermeldt dat u DSDraw niet illegaal mag kopiëren, noch op een netwerk installeren, want dan stelt u zich bloot aan strafrechtelijke vervolging. DSDraw is dusdanig ontwikkeld dat het enkel werkt op de pc waarop het programma eerst geregistreerd en vervolgens ontgrendeld is. Zowel een nieuwe pc, als een gerepareerde (reparatie register, harddisk), worden aanzien als een andere pc en DSDraw zal er dus niet meer op werken.

U zal dus opnieuw DSDraw moeten installeren en herregistreren.

Herregistratie voor reeds betalende klanten.

Indien u binnen de 36 maanden (3 jaar) na betaling een nieuwe code wenst kunt u deze aanvragen via onderstaande procedure.

LET WEL: Dit kan enkel door gebruikt te maken van de laatste versie van DSDraw (te downloaden via onze website).
Codes aangevraagd d.m.v. een 'registratieformulier' worden niet meer behandeld.

Ga naar het menu "REGISTREREN" en klik op "Aanvraag nieuwe code".

Afbeelding

Vul al uw gegevens in op onze website en klik op "VERSTUUR".
Opgelet: Geef een grondige reden op waarom u een nieuwe code aanvraagt.

Afbeelding
Gebruikers-avatar
admin
Beheerder

Re: Ik heb mijn PC laten repareren. Wat nu?

Berichtdoor cooling douw » Zo 19 Dec 2010, 18:57

Mijn naam is Haeyaert-René,kan digital soccer draw niet neer gebruiken, nadat stukken PC wat te doen?
cooling douw

Re: Ik heb mijn PC laten repareren. Wat nu?

Berichtdoor admin » Zo 19 Dec 2010, 20:00

cooling douw schreef:Mijn naam is Haeyaert-René,kan digital soccer draw niet neer gebruiken, nadat stukken PC wat te doen?

Beste René,

Gewoon uitvoeren wat in de helpfile staat.

Groetjes,

Homeware Team.
Gebruikers-avatar
admin
Beheerder

Terug naar Installatie