Straffen of belonen

Andere vragen

Straffen of belonen

Berichtdoor admin » Vr 05 Aug 2011, 16:13

Beste trainers,

Ik veronderstel dat ook jullie spelers bepaalde afspraken moeten naleven zoals; op tijd komen (trainingen & wedstrijden), dragen van clubkledij, zich gedragen tijdens, voor en na wedstrijden enz enz. Ik vroeg me af hoe wij i.p.v boetes te geven de spelers eventueel konden belonen als zij zich aan deze regels kunnen houden.

De vraag komt eigenlijk omdat er mij iemand zij dat boetes niet echt nodig zijn om de spelers discipline bij te brengen. Ik vraag me af hoe het anders moet en had graag wat input van trainers die het anders doen.

Groetjes,

Frank
Gebruikers-avatar
admin
Beheerder

Re: Straffen of belonen

Berichtdoor fg213 » Di 09 Aug 2011, 16:46

Persoonlijk ben ik ook tegen boetes of straffen. Ik probeer steeds weer op speler(s) in te praten die in de fout gaan. Maar uit eigen ervaring weet ik dat sommige gewoon niet om te praten zijn en hun eigen wil (goesting) doordrijven. Ze maken er dan een machtsspelleke van en dan moet je als coach ingrijpen. Anders verlies je je geloofwaardigheid. Als er iemand de ideale oplossng heeft, vertel het mij.
fg213

Re: Straffen of belonen

Berichtdoor coolgee6 » Do 11 Dec 2014, 07:25

Als men praat over 1ste zone dan wil dit zeggen de zone aan de 1ste paal bekeken vanwaar de bal wordt getrapt. De 2e zone is dan natuurlijk de zone aan de verste of 2e paal.
Get Braindumps demos pass 4 sure passguide with 100% success 1z0-102 exam Our high quality keiseruniversity itil prepares you well before appearing in www.sckans.edu of Stanford University
coolgee6

Terug naar Alle andere vragen